Космічний центр у Флориді

Одним із самих сонячних штатів США є Флорида, де уявіть собі, знаходиться найбільша кількість парків розваг і відпочинку, ніж в іншій будь-якій частині планети.

Найвідоміше і дорогоцінний скарб Флориди - це космічний центр на мисі, який і прославився запуском ракети,, Аполло " на Місяць. Так би мовити, це своєрідні ворота Америки, що відкривають неосяжні простори і шлях до зірок.

Це чудове і справді неземне місце відвідує щороку приблизно три мільйони осіб, фактично у туристів воно популярність не менше, ніж подорож до Мексики. Адже саме тут вас чекає нескінченна низка сюрпризів і відкриттів, загадок і таємниць.

Космічний центр у Флориді

Перше чудо або просто знайомство зі станцією - це показ неймовірного фільму про нашу казкову планету і незвіданий космос, який показують ну просто на величезному екрані в центрі космічного залу. Ще ви станете свідком неодноразового запуску зі стартової платформи шаттла - космічного корабля багаторазового використання. Також до ваших послуг грандіозна космічна станція,, Свобода ", хоча це всього лише макет, але створений він у натуральну величину з усіма деталями і нюансами, одним словом, повноцінна копія давно відомого чуда. Але це ще не все. У космічному центрі вас запросять на борт справжньою ракети. Так, ви зможете не тільки власними очима її побачити, а й піднятися, випробувати обладнання справжнього космічного корабля, тобто доторкнутися до загадкового і незрозумілого.

Космічний центр у Флориді

А щоб остаточно викликати почуття захоплення і радості, доторкніться, в прямому значенні цього слова, до Місяця. Ще з першої експедиції на супутник нашої планети були привезені зразки справжніх каменів. Вони просто незвичайні, їх колір, розмір, порода не схожі на наші каміння, а таке відчуття, що потрапляєш в новий невідомий світ зі своїми законами і правилами, оскільки зал зроблений у вигляді маленького крихітного макета одній з платформ на Місяці. Ніде в світі ви не будете так близько до зірок, адже вас чекає неймовірна екскурсія по планетах Сонячної системи, яка запам'ятається на все життя. Також можете приміряти на себе роль космонавта на деякий час, вам дозволять надіти копію справжнього костюма і повною мірою дізнатися, як почуває себе космонавт, що вийшов на орбіту. Незвичайне обладнання, експерименти, прилади космічного масштабу готові вас не тільки дивувати, але й заворожувати своєю таємничістю і прихованим змістом. Якщо у вас немає клаустрофобії і проблем з вестибулярним апаратом, то ласкаво просимо в космічний центр у Флориді - країну космосу і його фантазії.