Поїздка на Чорне мореісторія молодий мандрівниці

Ми з моїм хлопцем чекали цієї відпустки цілий рік. Коли я перший раз побачила море, воно мене підкорило назавжди. Я закохалася в ці бірюзові морські дали, ці заходи і світанки над морем.

Правильно бабуся мені казала: "З'їздити один раз і не захочеш ніколи більше виїжджати звідти".

Єдина моя помилка полягала в невідповідальних підході до вибору житла, на жаль, тоді я нічого не знала про прекрасне сервісі http://www.sochianapa.ru. За кордон їхати ми не хотіли, та й грошей особливо не було, тому вирішили їхати своїм ходом на чорноморське узбережжя. Попередньо придбали квитки на поїзд (вагон-плацкарт), купили їжі в поїзд, зібрали валізи, розписали маршрут.

Поїздка на Чорне мореісторія молодий мандрівниці

Я вперше їхала в поїзді. Нам попалися славні сусіди, і спати було добре і зручно, незважаючи на те, що їхали ми дві доби. Щасливі ми знімали на камеру безкрайні морські простори, кричали про те, як добре нам буде на морі, але щастя тривало недовго. Коли ми приїхали в Адлер, полив дощик, вода піднялася до самого залізничного вокзалу, і брудні і втомлені ми дісталися до зупинки. Навколо були одні не росіяни, все пропонували за неймовірні суми підвезти на таксі. Тут найголовніше, пройти повз мовчки. Я вже знала про те, що так буде.

У нас була домовленість з бабусею, вона обіцяла недороге житло біля моря. Ми доїхали до місця і потім ще півгодини шукали цей "будинок біля моря", Бабуля нас вже чекала на ганку. Згодом вона опинилася, до речі, дуже хорошою і доброю жінкою. Але мова зараз не про те...
Коли вона нам показала будиночок, в якому ми будемо жити, я мало не зомліла, мій хлопець теж гарячково забігав очима. Це був старий дерев'яний сарай з двома ліжками і парою стільців, в кімнаті пахло вогкістю, і ліжка були застелені білизною теж із запахом в'ялості і вогкості.

Потім стався новий удар - кухня. Щоб пішов газ, потрібно було відкривати газовий балон, холодильник був маленький і протёкшій, туалет був на вулиці.

Я абияк стримала сльози. Ми вирішили сходити перевірити, як далеко море. Виявляється, до нього потрібно було пройти пару кроків. Це було здорово. Ми подумали про те, що житло - це дрібниці, ми ж приїхали не в будиночку сидіти. Потім бабуся оголосила ціну за добу, і вона була невисокою. Це нас порадувало. У перший день у мене почалася істерика, ми сильно лаялися з моїм хлопцем, я не хотіла ночувати в цьому будиночку. На другий день було також... нам складно було звикнути, так як очікували ми зовсім іншого.

На пляжі ніде було присісти, але під вечір народу ставало менше. Однак на набережній його ставало ще більше! Кожен пропонував свій товар, умовляв купити що-небудь, і все це було так нав'язливо, і незабаром це шалено мене розлютило. У магазинах все було досить дорого, але ми примудрялися знаходити прийнятні ціни.

Народ досить гостинний, що не може не порадувати туриста.

Ми хотіли покататися на джипах. Підійшли до одного водієві, і він відразу ж зробив нам знижку в розмірі 300 руб. на поїздку, плюс обіцяв у всі печери, в яких платний вхід, провести безкоштовно. І так він все гарно розповідав, але ми якось не дурні. У цей же день пройшлися по всіх "джипів" і виявилося, що про знижку він, як кажуть, прикрасив, адже провести безкоштовно через печери ніхто не може, потрібно платити зі своєї кишені.

Сочі - це прекрасне місто, незважаючи на багато труднощів з транспортом. Щоб доїхати в центр міста, потрібно весь тривалий час простояти в пробці.

У торгових центрах туалети платні! Це глибоко шокувало нас в шок. У нас в будь-якому центрі є безкоштовний туалет, а вони на всьому намагаються зробити гроші.

Порадувало те, що природа тут дійсно гарна, крім того, з місцевими таксистами можна легко сторгуватися.

На початку відпустки кілька днів лив дощ, потім я прихворіла на пару днів і лежала в будиночку, сворачиваясь в трубочку. Хоча незабаром я одужала, і все налагодилося. Можливо, цьому посприяв цілюще повітря цього дивовижного міста.

Незважаючи на те, що Сочі - чуже для мене місто, море-то було рідне. Прощатися з ним було дуже важко... По приїзду додому я пару днів навіть плакала, так мені було сумно знову занурюватися в цю рутину. Я їхала, залишаючи всі проблеми позаду, а тепер вони знову зі мною. Цей рік пролетить також стрімко, і, море, чекай мене знову! Я приїду, обіцяю.